#5 Come on rude boy {Szymon}

by - 12:51


Cześć Kochani! Jak wam lecą wakacje? Ciągłe deszcze i burze popsuły chyba nie tylko część moich planów, prawda? Halo słoneczko, zostań już z nami!
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że ten rok jest dla mnie zarówno mega stresujący, jak i również baaardzo ważny. Ogrom nauki, zakończenie szkoły, matura, prawo jazdy, robienie dużego portfolio i egzaminy na studia... Na szczęście wszystko to mam już za sobą - szkoła ukończona, matura bardzo dobrze zdana, prawko już dawno w portfelu. No i od października już oficjalnie będę studentką architektury wnętrz! Fajnie brzmi, prawda? Także... jestem, żyję, działam i osiągam wyznaczone sobie cele! Czuję się świetnie kreując swoje (już dorosłe, o!) życie i prowadząc je po właściwych torach. No Ola, oby tak dalej!
Tak czy inaczej, koniec prywaty. W ostatnim poście, który jak zwykle dodałam baaaardzo dawno, wspominałam o luźnej streetowej sesji z Szymonem. Efekty zdjęć zaskoczyły naszą dwójkę, serio. Nie wiedziałam, że paręnaście minut cykania może obrócić się w takie fajne, klimatyczne fotki. Mam nadzieję, że i wam wpadną w oko! Fajnie było ukazać Szymona w innej wersji - wcześniej był przystojnym Włochem w garniturze, a teraz fajnym rock'n'rollowcem. Dzięki Jim, pokłony dla ciebie! Wiem, że to czytasz, dlatego już niedługo szykuj się na coś nowego hehehe.
Nie przedłużam, oglądajcie. 























 Canon 60d + 50mm f/1.8
mod: Szymon Mazur
fot: Aleksandra Adamowicz

 I jak, wpadło wam coś w oko? która wersja Szymona wam się bardziej podoba? (fotki w gajerku są na fejsie, of kors!). Czekamy na wasze opinie i komentarze.
Aaaa, zapomniałabym... czy wśród moich czytelników znajdzie się więcej chętnych osobników płci męskiej na zdjęcia? mam kilka pomysłów i jesteście mi potrzebni!
no nic, lecę robić obiad. I czekam na odzew!
Buziaki!

~ * ~
zapraszam także na:





















You May Also Like

3 komentarze

  1. Ale świetne zdjęcia! Najlepsze chyba z papierosem, tworzą fajny klimat (chociaż osobiście bardzo nie przepadam za tym smrodem) :)
    Gratulacje dostania się na studia! Też w tym roku miałam maturę, prawko i studia od października, trochę się dzieje. I aż mnie to dorosłe życie przeraża!
    W każdym razie- powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, ale ty sie rozwinelas! Widac ze masz wielki talent, czekam na wiecej sesji :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń