#4 Red princess { Anna }

by - 19:20


Hej haj heloł! Jestem, znów! tęskniliście? Wakacje ruszają pełną parą. Dla wszystkich oznacza to chill, a ja? Halo? Wolny czasie, zapomniałeś o mnie czy co?! Koniec błogiego lenistwa, którego niestety nie miałam jeszcze okazji zasmakować. Praca znaleziona, więc 3/4 dnia już zarezerwowane. Potem tylko amu, myju, spaciu i następnego dnia od nowa. Ech! Podobno kwalifikuję się już jako 'kobieta pracująca' HE HE HE. Śmiesznie. A dziś wolne, ot co! Dzień zaplanowany od początku do końca, pobudka o 7:00 i jazda ze wszystkim, co powinnam była zrobić już daaawno dawno temu. Przy okazji ogarnęłam fajniutką streetową sesję z Szymonem. Obrobię i pokażę jeśli tylko chcecie :) Wracając... przypomniała mi się sesja z Anią. Jej studniówkowa sukienka jest tak piękna, że ogromnym życiowym błędem okazałoby się niewykorzystanie jej do zdjęć. Aż żal tyłek ściska, mówię Wam! Powyższy 'backstage' na moim INSTAGRAMIE mogliście zobaczyć aż 4 tygodnie temu. Tyle czasu minęło, a ja dopiero dziś znalazłam chwilę, żeby dokończyć obróbkę i skleić tutaj jakąś notkę dla Was. Nie wiem czy czekaliście na nią, czy nie... ale jest. I już będzie. Pooglądajcie sobie, ja się ucieszę :)






 













 Canon 60d + 50mm f/1.8
mod: Anna Zmysłowska
fot:Aleksandra Adamowicz

Eeeeem także ten tego... to już wszystko na dziś. Ania piękna, sukienka piękna, zdjęcia.. no właśnie! jak zdjęcia? :) Czekam na wasze opinie, oj czeeekam!
Do następnego Robaczki!



~ * ~
zapraszam także na:





You May Also Like

3 komentarze