#2 mały bekstejdż & Addamsowa sesja

by - 12:58

Dzień dobry wszystkim! Znów tyle czasu mnie tu nie było, że aż zapomniałam jak pisze się posty (blogger jest mi teraz tak obcy, że to aż dziwne). W każdym razie... JESTEM TU, znowu, już na stałe (który raz to mówię?). Szkoła ukończona, matura zdana. Oficjalnie mam wakacje, a co za tym idzie - duuużo czasu wolnego. Obecnie szukam pracy na te najdłuższe wakacje w życiu, ale wszystko mam zaplanowane tak, by mieć czas na zdjęcia, bloga, rysowanie i malowanie (czyli tworzenie portfolio na studia) oraz trochę czasu wolnego na książki, tripy i odpoczynek. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli, bo moim celem jest uzbieranie hajsiku na nowy obiektyw, żeby dać wam duuużo piękniejsze zdjęcia :) Trzymajcie kciuki Misie!
W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać wszystkie zdjęcia z sesji z Zuzą. Robiłyśmy ją jeszcze w marcu. Kilka kadrów mogliście zobaczyć już na moim facebooku, ale myślę, że obejrzenie całej sesji pozwoli wam wczuć się w nasz klimat. Cały wypad był spontanem - nie planowałyśmy tego wcześniej. Po prostu wstałyśmy w sobotę rano i wszystkie 3 stwierdziłyśmy, że mamy ochotę na jakieś fotki. "Na szybkiego" pomalowałam Zuzkę, znalazłyśmy koszulę i sukienkę, spakowałyśmy plecak, wzięłyśmy rowery i pognałyśmy na nasze Bonińskie pola. Dzień był dość pochmurny, zanim dojechałyśmy to deszcz nas nieźle zmoczył, ale to nas nie odstraszyło. Adamowiczki się tak łatwo nie poddają, zwłaszcza jak działają we trzy! (w siostrach siła, w siostrach moc! prawda?) Jak przestało padać to od razu przystąpiłyśmy do działania i... wyszło co wyszło :) Mnie efekt bardzo zadowala! To chyba pierwsza taka 'mroczna' sesja i czułam się w tym, o dziwo, bardzo dobrze. Sami oceńcie! Które zdjęcia się wam najbardziej podobają? Jestem baaardzo ciekawa waszej opinii! :)
Ale może na początek trochę... bekstejdżu? 
 






Wygląd Zuzy był (w małym stopniu) inspirowany Wednesday Addams. Nie chciałyśmy kopiować wszystkiego idealnie. Ważne miało być dla nas po prostu skojarzenie z naszą ulubioną rodzinką Addamsów :) Ale do rzeczy...

~ * ~


















I jak? co myślicie o zdjęciach? Czekam na wasze opinie Kochani :)
I wszystkim Mamom życzę duuużo szczęścia i radości! Zasługujecie na wszystko co najlepsze!
Miłego dnia Kochani!


~ * ~
zapraszam także na:


You May Also Like

4 komentarze

  1. Ta sesja wymiata! Ma genialny klimat :) Taka inspiracja mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze ci siustr! Chciala bym zeby moja siostra tak chciala chodzic ze mna na zdjecia :( a sesja super ja w tamtym miesiacu wlasnie tez zrobilam sesje na podstawie rodziny addamsow ale twoje sa o wiele lepsze :*

    www.comocarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę dużo powrotów na blogspota teraz. wakacje, więcej czasu na bloga : D
    a na jakie studia się wybierasz?

    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. woow świetne ujęcia :) klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń