#1 (nie)wielki come back

by - 16:27

Czeeeeeść Misiaki! Witam was ponownie po... okrągłym roku nieaktywności. Możecie mi wierzyć lub nie, ale ostatniego posta napisałam dokładnie rok temu. Po długiej walce z samą sobą stwierdziłam, że miło by było do was wrócić. Przyznam, że tęsknie trochę za kontaktowaniem się z wami, wstawianiem wszystkich zdjęć z sesji i czytaniem wszystkich pozytywnych jak i negatywnych komentarzy. To właśnie tęsknota wygrała - w końcu stworzyłam olsplace z myślą zarówno o was jak i o sobie samej. Ten blog stał się moim małym kącikiem w wirtualnym świecie. I jak tu do niego nie wrócić? Musiałam!
A skoro już tu jestem, to... wprowadziłam kilka zmian. Jedną z nich jest już sam nagłówek przedstawiający moje 'logo', które od dziś będzie się także pojawiało na zdjęciach. Całokształt bloga jest ciągle dopracowywany, więc jeśli widzicie gdzieś jakieś babole to wybaczcie. :)
Aaa, jeszcze jedno! Skasowałam wszystkie wpisy, co pewnie już zdążyliście zauważyć. Zaczynam od nowa z całkowicie czystym kontem i być może w troszkę innym stylu. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe! Wiecie... mamy wiosnę, nową energię, nowe plany. Jak to mówią: ryzyk-fizyk! a zmiany są czasem potrzebne, naprawdę :) 
W ramach powrotu mam wam do zaprezentowania sesję, którą wykonałam na walentynki. Fakt, już trochę czasu minęło, ale zdjęcia ciągle cieszą się powodzeniem na facebooku. Łatwo zauważyć, że Olcia podbiła nie tylko moje serducho! (uwierzcie mi, robi to za każdym razem jak ją widzę). Sesje dziecięce to nie lada wyzwanie! Mam jednak nadzieję, że ujęcia wpadną wam w oko, także zapraszam serdecznie do oglądania!















Koniecznie napiszcie co sądzicie - zarówno o moim powrocie jak i o zdjęciach. Bo jakby nie patrzeć... ja również czekam na wasz powrót do mnie. :) jestem tu dla was, stwórzmy zgraną paczkę!
Przy okazji ślę pozdrowienia w stronę Olci i jej wspaniałej rodzinki (Honcia, wielki buziak dla Was!)

no i oczywiście Was, moi kochani obserwatorzy, również pozdrawiam.
Do następnego!


~ * ~
zapraszam także na:



You May Also Like

2 komentarze

  1. Ojej, jaka kochana dziewczynka! :) Świetne są te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prze sliczne są zdjecia ! :) pojawiaj sie bo mam zamiar tutaj zagladac :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń